Monday, June 30, 2008

Euro 2008: Skrin Besar di Sri Pentas


Aku dan rakan serumah telah merancang untuk menyaksikan siaran langsung perlawanan akhir Euro 2008 awal pagi tadi di Sri Pentas, Bandar Utama memandangkan inilah kali pertama sejak aku mengikuti perkembangan pasukan ini layak ke perlawanan akhir.

Memang ramai peminat berpusu-pusu ke dataran di hadapan Sri Pentas dengan pelbagai aktiviti dan persembahan artis-artis tempatan (yang aku rasa memang takde kaitan langsung dengan siaran langsung ini). Suasana amatlah meriah dan agak terkawal.

Sempat juga aku mengambil kesempatan bergambar dengan selebriti TV3 (Ally Iskandar dan Akbar Sahari) di samping meninjau perjalanan siaran langsung Sorak Borak Euro di TV3 yang sebelum ini hanya dapat disaksikan melalui kaca TV sahaja.

Apa-apa pun, terima kasih di atas kesudian selebriti tersebut yang sudi meluangkan masa bergambar dengan kami.


Bersama Ally Iskandar



Bersama Akbar Sahari selepas rancangan Sorak Borak Euro

Macam tak caya ramai sangat sokong Sepanyol... Yang aku tahu orang Malaysia ni tak leh lari dari pasukan antarabangsa England..

No comments: