Wednesday, October 29, 2008

Penampilan baru Skuad Kelantan musim depan

sinar harian
Edisi Kelantan - Ruangan Sukan [29hb Oktober 2008]

Indra Putra sahkan sertai Kelantan

KOTA BHARU – Teka-teki pemain bertaraf bintang yang dijangka menyarung jersi Kelantan pada musim depan, akhirnya terjawab semalam apabila pemain tengah kebangsaan, Indra Putra Mahayuddin diumumkan menyertai skuad kijang.

Berita yang menggembirakan penyokong dan peminat bola sepak Kelantan itu diumumkan oleh Presiden Persatuan Bola Sepak Kelantan (Kafa), Tan Sri Annuar Musa ketika majlis rumah terbuka Aidilfitri Kafa di Wisma Kafa, Kampung Chicha di sini.

Malah kehadiran pemain tengah yang cukup berkaliber itu selepas menandatangani kontrak sebelum berlangsungnya Pesta Bola Merdeka bakal menguatkan bahagian tengah pasukan Kelantan yang ingin melakukan kejayaan lebih baik musim depan.

Annuar berkata, seorang lagi pemain tengah yang turut bersama Kelantan musim depan adalah bekas pemain Sabah, Nafuzi Mohd. Zain bagi menguatkan jentera bahagian tengah dan melengkapkan skuad Kelantan.

Katanya, empat pemain Piala Belia musim lalu termasuk Tuan Mohd. Norhafizie Tuan Mahmood, Zamri Ramli dan Akmal turut diserapkan dalam pasukan Liga Perdana Kelantan.

“Kita hanya mencari seorang penjaga gol lagi bagi memenuhi kuota yang disediakan dan mengharapkan keja-yaan lebih baik tahun depan.

“Gandingan mantap Indra, Khalid Jamlus yang kini masih menjalani sesi fisioterapi di Majlis Sukan Negara, Ahmad Azlan Zainal, Daudsu Jamaludin, Nor Farhan Mohamad dan Che Hisyamuddin Hassan bakal membawa cabaran Kelantan,’’ katanya kepada pemberita di sini semalam.

2 comments:

SangKunang said...

kelate pasti boleh...!

GOMO KELATE GOMO !

Anonymous said...

tunggu pakdo jadi pengurus kelate baru nok sokong