Monday, December 1, 2008

Kempunan majalah Off the Edge bagi bulan November 2008


Mungkin ada di kalangan kita ini adalah pembaca setia majalah ini walaupun saya difahamkan ia baru sahaja sampai kepada keluaran yang kesepuluh sejak dilancarkan.

Seawal bulan yang lalu (November 2008), aku terlihat satu gambar magazine cover yang terpampang di dalam keratan akhbar Siasah. Di dalam keratan akhbar itu juga dinyatakan bahawa sebanyak kira-kira 23 mukasurat dikhususkan mengenai seorang tokoh politik tempatan.

Setelah jelas bahawa wajah yang terpampang itu adalah tokoh yang amat diminati, aku mula mencari magazine tersebut.

Pelbagai book store aku singgah seperti MPH di Subang Parade, Sunway Pyramid, Kompleks PKNS Shah Alam, Plaza Masalam bahkan KLCC. Namun sehingga kini (dah masuk Disember 2008), aku masih gagal mendapatkannya.

Kalau ada sesiapa yang ternampak magazine ini, tolongbagitau la atau beli dan simpan untuk aku. Aku bayar..

2 comments:

Anonymous said...

tok jupolah majalah ni...klu nok baco sket ado kat blog ni http://www.asasteguh.com/2008/11/tg-nik-aziz-di-off-edge.html

Anonymous said...

ni lg best bacolah, total 23pgs:

http://picasaweb.google.com/abadisufaat/GodPoliticsNEverything?authkey=3ZouKcFuuUw#5265950238931892706