Thursday, August 21, 2008

'Bertemu Mata Anak Kelantan' bersama Tok Guru


HarakahDaily.Net


Tuan Guru Nik Aziz hadir program Perakan di Bangi 23 Ogos ini

Anis Nazri Thu Aug 21, 08 12:16:46 pm MYT

KUALA LUMPUR, 21 Ogos (Hrkh) - Menteri Besar Kelantan, Tuan Guru Dato� Nik Abdul Aziz Nik Mat dijangka akan memeriahkan majlis 'Bertemu Mata Anak Kelantan' bersama anak Kelantan di perantauan di Kompleks Sukan Seksyen 15, Bandar Baru Bangi, 23 Ogos ini.

Majlis anjuran Persatuan Anak Kelantan Perantauan Malaysia (Perakan Malaysia) dengan kerjasama Dun Bangi yang akan bermula jam 9.00 malam itu juga dijangka akan dihadiri Ahli Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri, Dato' Husam Musa, Abdul Fatah Mahmood dan beberapa kepimpinan utama kerajaan serta pegawai-pegawai kerajaan negeri.

Menurut Setiausaha Perakan, Ir Hamzah, tujuan majlis tersebut diadakan bagi menjawab isu-isu semasa yang ditimbulkan terhadap kerajaan negeri Kelantan di bawah pentadbiran PAS, sekaligus mengukuhkan hubungan antara kerajaan negeri Kelantan dengan rakyatnya yang berada di perantauan.

Menurut beliau, para tetamu yang hadir akan berpeluang untuk mengetahui perkembangan semasa politik tanah air terutama isu-isu berkaitan kerajaan Pakatan Rakyat.

"Saya bagi pihak penganjur menyeru orang ramai untuk menghadiri majlis ini bagi memeriahkan suasana, di samping mengikuti pelbagai isu-isu politik semasa yang akan disampaikan oleh Ustaz Nik Abdul Aziz Nik Mat," katanya dalam satu kenyataan kepada Harakahdaily.


Sebarang pertanyaan dan maklumat lanjut berhubung majlis ini, boleh hubungi Ir Hamzah di talian 012-3195435 atau lawati laman web http://www.perakan.org.my.

No comments: